Klacht indienen

ombudsman schadeverzekeringen klacht indienen

Hulp van de Ombudsman Schadeverzekeringen inschakelen

 

U kunt op verschillende manieren uw vraag, opmerking of klacht kenbaar maken aan de Ombudsman Schadeverzekeringen.

    1. E-mail: [email protected]
U kunt uw vraag, opmerking of klacht per e-mail indienen. Vermeld hierbij –en dat mag kort zijn- waar de vraag of klacht over gaat en uw adresgegevens. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.

    2. Vul het formulier hiernaast in
Als aanbevolen optie kunt u het contactformulier invullen op onze website. Ook dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

    3. Telefoon: 088-0107817 (lokaal tarief)
U krijgt een medewerker van de Ombudsman Schadeverzekeringen aan de lijn.
 Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende werkdagen: maandag tot donderdag van 9.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 9.30 tot 12.00 uur.

    4. Spreekuur
Spreekt u ons liever persoonlijk? Dat kan ook. Wij houden spreekuur op kantoor, echter uitsluitend na een daartoe gemaakte afspraak, gedurende onze werktijden. Deze mogelijkheid is vooral bedoeld voor hen die geen computer kunnen bedienen of moeite met schrijven hebben. Een van onze Substituut-ombudsmannen is dan beschikbaar om u te woord te staan en uw klacht of vraag te registreren.

 


Bij het invullen en verzenden van dit formulier gaat u akkoord dat wij persoonlijke gegevens verwerken. De gegevens die u hier opgeeft waaronder naam, e-mail adres en telefoon nummer gebruiken wij uitsluitend om uw vraag of verzoek te beantwoorden.

Alle velden in dit formulier voorzien van een sterretje “*” dienen te worden ingevuld.